Kjell Iver Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Om du har vært på en fjelltopp og ikke får til å registrere deg, så send en melding til meg @Kjell Iver - så skal jeg etterregistrere deg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Mar…] Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 Jeg var på Trælneshatten i kveld 13. Juli. Fikk ikke til å registrere meg. Mvh Marit Holt Sund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Iver Posted July 14, 2020 Author Share Posted July 14, 2020 12 timer siden, Marit Holt Sund skrev: Jeg var på Trælneshatten i kveld 13. Juli. Fikk ikke til å registrere meg. Hei - jeg har lagt deg inn. Det er flere måter å registrere seg på: Årets topper kan man registrere seg hjemmefra. Kan kun brukes en gang. Ved å scanne QR kode som er montert på toppene. Iphone - Android eller man kan benytte GPS på telefonen. les her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts