Kjell Iver Posted September 10, 2018 Share Posted September 10, 2018 Det er nå i kveld laget en boks som viser Topptrimmere sortert etter hvilken bedrift dere jobber i (eller evt en gruppe med flere i lag). Foreløpig kan man velge mellom Pensjonist, Equinor, Brreg, Brønnøy Kommune. Si i fra om dere er flere "lag" Det er KUN de som er i sin egen gruppe som kan se resultatene i sin gruppe. Slik ser min ut.. Man endrer gruppe her https://fjelltrimmen.no/index.php?/settings/changegroup/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Bjø…] Posted June 11, 2019 Share Posted June 11, 2019 Det ser ikke ut som om oversikten på forsiden oppdaterer seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Iver Posted June 11, 2019 Author Share Posted June 11, 2019 1 time siden, Bjørn Henrik Ormø skrev: Det ser ikke ut som om oversikten på forsiden oppdaterer seg. Hei, jeg klarer ikke å se hvem som er feil - hvem er det som ikke oppdateres? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Bjø…] Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 På 11.6.2019 den 12.31, Kjell Iver skrev: Hei, jeg klarer ikke å se hvem som er feil - hvem er det som ikke oppdateres? I følge oversikten på forsiden der har jeg besteget 0 av årets topper mens jeg egentlig har besteget 10 topper. Trykker jeg på profilene til de andre ser jeg at tallene ikke stemmer der heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Iver Posted June 15, 2019 Author Share Posted June 15, 2019 1 time siden, Bjørn Henrik Ormø skrev: I følge oversikten på forsiden der har jeg besteget 0 av årets topper mens jeg egentlig har besteget 10 topper. Trykker jeg på profilene til de andre ser jeg at tallene ikke stemmer der heller. Ja - du må velge rette kolonne oppe. Det er en kolonne for Måned, en for År og en for All tid. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts