Kjell Iver Skrevet September 10, 2018 Skrevet September 10, 2018 Det er nå i kveld laget en boks som viser Topptrimmere sortert etter hvilken bedrift dere jobber i (eller evt en gruppe med flere i lag). Foreløpig kan man velge mellom Pensjonist, Equinor, Brreg, Brønnøy Kommune. Si i fra om dere er flere "lag" Det er KUN de som er i sin egen gruppe som kan se resultatene i sin gruppe. Slik ser min ut.. Man endrer gruppe her https://fjelltrimmen.no/index.php?/settings/changegroup/
[Bjø…] Skrevet Juni 11, 2019 Skrevet Juni 11, 2019 Det ser ikke ut som om oversikten på forsiden oppdaterer seg.
Kjell Iver Skrevet Juni 11, 2019 Forfatter Skrevet Juni 11, 2019 1 time siden, Bjørn Henrik Ormø skrev: Det ser ikke ut som om oversikten på forsiden oppdaterer seg. Hei, jeg klarer ikke å se hvem som er feil - hvem er det som ikke oppdateres?
[Bjø…] Skrevet Juni 15, 2019 Skrevet Juni 15, 2019 På 11.6.2019 den 12.31, Kjell Iver skrev: Hei, jeg klarer ikke å se hvem som er feil - hvem er det som ikke oppdateres? I følge oversikten på forsiden der har jeg besteget 0 av årets topper mens jeg egentlig har besteget 10 topper. Trykker jeg på profilene til de andre ser jeg at tallene ikke stemmer der heller.
Kjell Iver Skrevet Juni 15, 2019 Forfatter Skrevet Juni 15, 2019 1 time siden, Bjørn Henrik Ormø skrev: I følge oversikten på forsiden der har jeg besteget 0 av årets topper mens jeg egentlig har besteget 10 topper. Trykker jeg på profilene til de andre ser jeg at tallene ikke stemmer der heller. Ja - du må velge rette kolonne oppe. Det er en kolonne for Måned, en for År og en for All tid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå